زبان و ادبیات عربی...

زبان و ادبیات عربی...
هناک دائماً مَن هُو أتعَسُ مِنک، فأبتسم... 
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

سلام.

به اطلاع دانشجویان محترم کارشناسی ارشد عربی میرساند کلاس ویژه بررسی روند  پیشرفت موضوعات سمینار در روز 4شنبه، 10 اردیبهشت ساعت 16 برگزار می گردد.



نظرات شما عزیزان:

بهاری کیا
ساعت13:28---17 ارديبهشت 1393

مرحبا دکتور معاک الطالب بهاری کیا یرجی من سماحتکم الموقره الاعلان عن موضوع المقال المعین للتحقیق فی ماده السمینار دمتم بالاخیر و الیمن و البرکه و التوفیق
پاسخ:السلام علیک..العنوان: الموشحات الأندلسیة و أثرها فی الأدب الأوروبی



شکوه رجبی فر
ساعت6:49---6 ارديبهشت 1393
سلام استاد : روزتان بخیر. متاسفانه منابع تخصصی رشته ما ، که در کتابخانه وجود دارد کافی نیست ، هفته گذشته که با دوستان به کتابخانه مراجعه کرده بودیم نام هر نویسنده و یا کتابی را جویا می شدیم ، باکلمه خطا عنوان مورد نظر موجود نمی باشد رو به رو می شدیم.

مثلا آثار و نوشته های دکتر شوقی ضیف مانند تاریخ الادب االعربی فی العصر الحدیث .... ، ویا آثار حنا الفاخوری ، یا تاریخ الادب نجیب البعینی ، دیوان ابراهیم حافظ ، دیوان ابو القاسم الشابی ، معجم الشعرا ، و غیره ). اگر امکان دارد ، منابع تخصصی را در کتابخانه کامل کنید چون حقیقتا هیچ دانشگاهی با ما برای استفاده از کتابخانه همکاری نمی کند. چمران اهواز می گوید ما هیچ تعهدی نسبت به دانشگاه آزاد نداریم با اینکه با معرفی نامه مراجعه کرده بودیم .آزاد آبادان هم به همین صورت ، هیچ چیز مثل خود کفایی چاره ساز نیست بنابراین منت بگذارید و این مشکل را برای ما حل کنید . اگر منابع ما در کتابخانه کافی باشد دانشجو مجبور نیست از شهری به شهر دیگر برود هر چند این اصلا اشکالی ندارد که دانشجو تمام تلاشش را برای ارئه یک پژوهش پر مغز بکند ولی چه فایده وقتی که هیچ ارگانی همکاری لازم را با او به عمل نمی آورد ، وقتی همکاری نباشد دانشجو فقط وفقط احساس سر درگمی میکند.به هر حال استاد اگر امکان دارد این مشکل را تا آنجا که امکان دارد بر طرف کنید چون مطمئنا شما می توانید از پس این مشکل بر بیایید . با تشکر از شما ، روز خوبی داشته باشید.
پاسخ:سلام. این موضوع را با مدیر گروه محترمتان مطرح کنید تا انشالله از نمایشگاه کتاب امسال برایتان تهیه شود.با این حال جستجوی رایانه ای در کتابخانه، واقعاً ملاک خوبی برای وجود یا عدم وجود یک کتاب در مخزن نیست.کتابهای عربی در کتابخانه درفول بسیار فراوان و بسیار به روز هستند.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ سه شنبه 2 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 14:45 ] [ علي افضلي ]

.: Weblog Themes By MihanSkin :.

درباره وبلاگ

من علي افضلي هستم.دوست داشتم فضايي براي ارتباط با استادان اهل نظر و دانشجويانم داشته باشم.اين وبلاگ،به نوعي صفحه شخصي من است بنابراين طبيعي است كه فضاي آن با كلاس درس متفاوت خواهد بود و اساسا تلاشي در جهت اينكه اين وبلاگ موضوعات علمي محض را پوشش دهد،بعمل نخواهد آمد هرچند از طرح مسائل و مطالب علمي به شدت استقبال خواهم نمود.شما نيز هر آنچه مي پسنديد ميتوانيد ارسال داريد..سپاسگزارم
امکانات وب